Style
Handle: wp-block-library
URL: /wp-includes/css/dist/block-library/style.min.css
Style
Handle: contact-form-7
URL: https://www.nomae.nl/app/plugins/contact-form-7/includes/css/styles.css
Style
Handle: woocommerce-layout
URL: https://www.nomae.nl/app/plugins/woocommerce/assets/css/woocommerce-layout.css
Style
Handle: woocommerce-smallscreen
URL: https://www.nomae.nl/app/plugins/woocommerce/assets/css/woocommerce-smallscreen.css
Style
Handle: woocommerce-general
URL: https://www.nomae.nl/app/plugins/woocommerce/assets/css/woocommerce.css
Style
Handle: woocommerce-inline
URL:
Style
Handle: yith_wccl_frontend
URL: https://www.nomae.nl/app/plugins/yith-woocommerce-product-add-ons/assets/css/yith-wccl.css
Style
Handle: fw-ext-forms-default-styles
URL: https://www.nomae.nl/app/plugins/unyson/framework/extensions/forms/static/css/frontend.css
Style
Handle: font-awesome
URL: https://www.nomae.nl/app/plugins/js_composer/assets/lib/bower/font-awesome/css/font-awesome.min.css
Style
Handle: js_composer_front
URL: https://www.nomae.nl/app/plugins/js_composer/assets/css/js_composer.min.css
Style
Handle: bootstrap
URL: https://www.nomae.nl/app/themes/jevelin/css/plugins/bootstrap.min.css
Style
Handle: jevelin-plugins
URL: https://www.nomae.nl/app/themes/jevelin/css/plugins.css
Style
Handle: jevelin-theme-settings
URL: https://www.nomae.nl/app/uploads/jevelin-dynamic-styles.css
Style
Handle: jevelin-fonts
URL: https://fonts.googleapis.com/css?family=Raleway:200,300,regular,600,700,300italic,italic,600italic,700italic,|Montserrat:200,300,300italic,regular,italic,600,600italic,700,700italic,&subset=latin
Style
Handle: pageLoad
URL: https://www.nomae.nl/app/themes/nomae/assets/dist/pageLoad.min.css
Style
Handle: pageLoad-desktop
URL: https://www.nomae.nl/app/themes/nomae/assets/dist/pageLoad-desktop.min.css
Style
Handle: pageLoad-mobile
URL: https://www.nomae.nl/app/themes/nomae/assets/dist/pageLoad-mobile.min.css
Style
Handle: main
URL: https://www.nomae.nl/app/themes/nomae/assets/dist/main.min.css
Style
Handle: main-desktop
URL: https://www.nomae.nl/app/themes/nomae/assets/dist/main-desktop.min.css
Style
Handle: main-tablet
URL: https://www.nomae.nl/app/themes/nomae/assets/dist/main-tablet.min.css
Style
Handle: main-mobile
URL: https://www.nomae.nl/app/themes/nomae/assets/dist/main-mobile.min.css
Style
Handle: jquery-ui
URL: https://www.nomae.nl/app/plugins/yith-woocommerce-product-add-ons/assets/css/jquery-ui.min.css
Style
Handle: dashicons
URL: /wp-includes/css/dashicons.min.css
Style
Handle: yith_wapo_frontend-colorpicker
URL: https://www.nomae.nl/app/plugins/yith-woocommerce-product-add-ons/assets/css/color-picker.min.css
Style
Handle: yith_wapo_frontend
URL: https://www.nomae.nl/app/plugins/yith-woocommerce-product-add-ons/assets/css/yith-wapo.css
Style
Handle: wc-block-style
URL: https://www.nomae.nl/app/uploads/hummingbird-assets/2b5c6ca18b321755e4911dad55a1858a.css
Style
Handle: bodhi-svgs-attachment
URL: https://www.nomae.nl/app/uploads/hummingbird-assets/0f0b908715b4faac05ad7d6b264eca33.css
Style
Handle: fw-ext-builder-frontend-grid
URL: https://www.nomae.nl/app/uploads/hummingbird-assets/5f1751ed72a2b1495664234d521cf4e9.css
Dit is content
  • Unieke collectie
  • Klein en flexibel
  • Snel & makkelijk online bestellen
  • Uitgebreide maatwerkmogelijkheden
  • Ontzorging tot in detail
Slide_1.jpg

VEELGESTELDE VRAGEN

Beschikken jullie over een showroom?

Ja, wij beschikken over een showroom in het midden van het land, in Renswoude. U kunt deze op afspraak bezichtigen.

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Ontvang ik staffelkorting bij grote aantallen?

Ja, bij de meeste producten zijn staffelprijzen van toepassing. Neem contact op en informeer naar de mogelijkheden. Als u reeds besteld heeft is het ook mogelijk deze korting achteraf toe te passen en zullen wij zelf het initiatief hiertoe nemen.

Bestellen, betalen, leveren en retourneren

Hoe kan ik bestellen?

Via de webshop: u kunt eenvoudig en snel bestellen via de webshop. Heeft u specifieke vragen of opmerkingen, dan kunt u deze stellen gedurende het bestelproces. Wilt u liever persoonlijk contact? Neem dan telefonisch contact met ons op of maak een afspraak voor een bezoek aan onze showroom.

Via de mail: u kun eenvoudig en snel relatiegeschenken per e-mail bestellen. Als u specifieke vragen, opmerkingen of wensen heeft kunt u die in de e-mail kenbaar maken. We vragen u de e-mail te voorzien van uw contact- en adresgegevens.

Telefonisch: Nomae is ook telefonisch bereikbaar voor alle vragen. Opmerkingen en bestellingen. Dankzij ons kleine en flexibele team is de kans groot dat de medewerker aan de telefoon op al uw vragen een antwoord heeft of van uw bestelling op de hoogte is.

Hoe gaat Nomae om met het retourneren van producten?

Gepersonaliseerde items: Dit betreffen op maat gemaakte producten. Voordat we personaliseren wordt er een drukvoorbeeld verzonden. Na uw akkoord hierop wordt de bedrukking conform het drukvoorbeeld gerealiseerd. Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden, tenzij het product of de bedrukking niet conform de opdrachtbevestiging en drukvoorbeeld geleverd worden of niet aan de kwaliteitsnormen voldoen. Voor gepersonaliseerde items geldt dus geen zichttermijn.

Niet gepersonaliseerde items: voor deze producten geldt een zichttermijn of bedenktijd van 14 dagen na ontvangst. Binnen deze termijn mogen deze producten geretourneerd worden. U kunt hiervoor contact opnemen met Nomae. Het aankoopbedrag wordt binnen 30 dagen terug op uw rekening gestort.

Wat is de levertijd van de artikelen die ik via de webshop bestel?

De levertijd is afhankelijk van de door u bestelde producten of pakketten. Na uw opdracht nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om een geschikte levertijd af te spreken. Wij zijn flexibel en denken graag met u mee over een passend levermoment.

Hoe worden de producten geleverd?

Bij de meeste producten staat in de omschrijving hoe deze producten geleverd worden. Vaak in een luxe geschenkverpakking (of geschenkdoos) in de huisstijl kleuren van Nomae. Ook op dit vlak is echter alles bespreekbaar. Neem contact op voor de mogelijkheden. We denken graag met u mee.

Hoe worden de producten bezorgd?

Bij Nomae staan persoonlijk contact en directe lijnen centraal. Daarom zullen wij in veel gevallen uw bestelling persoonlijk bij u bezorgen. Daarnaast kunnen we u als klant ontzorgen op het gebied van verzending van (geschenk-)pakketten naar uw klanten.

Kan ik artikelen afhalen?

Het is mogelijk, na overleg, uw producten of bestelling af te halen bij Nomae Relatiegeschenken.

Kan ik een factuur ontvangen?

Ja, wij kunnen u een factuur sturen voor de geleverde producten.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Nomae biedt de volgende betaalmogelijkheden via de webshop (naast een directe overboeking per bank naar het rekeningnummer van Nomae): IDEAL, betaling via PayPal en Sepa (of overboeking).

Kan ik mijn bestelling achteraf nog veranderen?

Neemt u zo snel als mogelijk contact met ons op als u iets gewijzigd wilt hebben. Wij doen dan onze uiterste best om hierin mee te denken en een passende oplossing te vinden.

Personaliseren

Zijn alle artikelen te personaliseren?

Bijna alle producten die u via nomae.nl kunt kopen zijn te personaliseren. Daarnaast biedt Nomae verschillende mogelijkheden om bijvoorbeeld een (gepersonaliseerd) kaartje toe te voegen aan uw geschenk. Neem hiervoor contact met ons op.

Welke mogelijkheden bieden jullie om te personaliseren?

Afhankelijk van het (materiaal van het) product biedt Nomae de volgende manieren van personaliseren: (laser)graveren, bedrukken, (doming)sticker, kaart(je).

Hoe moet ik het logo van mijn bedrijf aanleveren?

Van het logo hebben we een EPS Vector-bestand nodig. Ook hebben we indien van toepassing de kleurnummers van logo nodig.